Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Grzesiak Mateusz (1980- )
(3)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bunnell Brian
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Frankowski Paweł
(1)
Grabis Janusz
(1)
Guise Stephen
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Matuk Konrad
(1)
Mesjasz Krystian
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mizerska Anna
(1)
Najia Samer
(1)
Piasek Marek
(1)
Piątkowska Agnieszka (specjalista ds. rekrutacji)
(1)
Platt Charles
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sanger David E
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schulman Seth
(1)
Sidorowicz Maciej
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wyrzykowski Marian
(1)
Zaremba Adam (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Menedżerowie
(2)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Marketing
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Budowa i konstrukcje
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Nawyki
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Samorealizacja
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Branding (marketing)
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Eksperymenty
(1)
Elektronika
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Internet
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Joga
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Las
(1)
Majsterkowanie
(1)
Mentoring
(1)
Metafizyka
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Poradnictwo
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Praca
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój duchowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samopoznanie
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Terroryzm
(1)
Umysł
(1)
Urządzenia
(1)
Urządzenia elektroniczne
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
VUCA
(1)
Walka informacyjna
(1)
Zabawki
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Pojęcie komunikacji marketingowej Funkcje komunikacji marketingowej Cele komunikacji marketingowej Modele sprzedaży Istota komunikacji marketingowej w internecie Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Content marketing Social media marketing Performance marketing Pozycjonowanie stron internetowych KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE Strategia SEO Cele pozycjonowania strony Istota strategii komunikacji marketingowej Słowa kluczowe Parametry techniczne Działania on-site Budowanie witryn dla SEO Pozycjonowanie techniczne Rola marketingu treści Działania off-site. Rola linków i linkowania Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing) Spam SEO Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron Metadane UX/UI Jakość witryny Brand Audyt SEO Audyt strony internetowej Analiza rynku i konkurencji Analiza sukcesu ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152296 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
CZĘŚĆ I. SZTUKA FINANSÓW (I JEJ ZNACZENIE) 1. Czym jest inteligencja finansowa? 19 2. Podstawy sztuki finansów 29 Część I. Narzędzia 39 Finansowanie firmy; Budowanie zespołu finansowego CZĘŚĆ II. CECHY CHARAKTERYSTYCZNE RACHUNKU WYNIKÓW 3. Zysk jest wartością szacunkową 45 4. Łamanie kodu rachunku wyników 51 5. Przychód: Najważniejszy jest moment zaksięgowania 61 6. Koszty i wydatki: Żadnych jednoznacznych rozwiązań 67 7. Różne ujęcia zysku 83 Część II. Narzędzia 91 Zrozumienie istoty odchyleń; Procent procentowi nierówny CZĘŚĆ III. BILANS UJAWNIA NAJWIĘCEJ 8. Znajomość podstaw bilansu 97 9. Po stronie aktywów: Kolejne szacunki i założenia (z wyjątkiem gotówki) 105 10. Pasywa 117 11. Dlaczego bilans się równoważy? 125 12. Rachunek wyników wpływa na bilans 129 Część III. Narzędzia 135 "Moim najważniejszym zasobem są ludzie"; Wydatek czy nakłady inwestycyjne? CZĘŚĆ IV. GOTÓWKA KRÓLUJE 13. Gotówka daje prawdziwy obraz rzeczywistości 141 14. Zysk to nie gotówka, choć obydwa elementy są ważne 147 15. Język rachunku przepływów pieniężnych 155 16. Jak przepływy pieniężne oddziałują na inne zapisy? 161 17. Dlaczego gotówka jest tak ważna? 173 Część IV. Narzędzia 177 Metoda kasowa; Wolne środki pieniężne CZĘŚĆ V. WSKAŹNIKI, CZYLI CO TAK NAPRAWDĘ MÓWIĄ LICZBY 18. Potęga wskaźników 181 19. Wskaźniki rentowności: Im wyższe, tym lepsze (zazwyczaj) 189 20. Wskaźniki zadłużenia: Zachowywanie równowagi 197 21. Wskaźniki płynności: Czy jesteśmy w stanie opłacić rachunki? 203 22. Wskaźniki wydajności: W jaki sposób wydobyć ze swoich aktywów jak najwięcej 207 Część V. Narzędzia 215 Które wskaźniki są najistotniejsze dla Twojej firmy?; Znaczenie procentowego udziału w przychodzie ze sprzedaży; Stopa zrównoważonego wzrostu CZĘŚĆ VI. JAK OBLICZYĆ (I ZROZUMIEĆ) ZWROT Z INWESTYCJI 23. Istota zwrotu z inwestycji 221 24. Sedno sprawy, czyli obliczanie zwrotu z inwestycji 231 Część VI. Narzędzia 245 Analiza nakładów inwestycyjnych krok po kroku CZĘŚĆ VII. INTELIGENCJA FINANSOWA STOSOWANA - ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM OBROTOWYM 25. Magia zarządzania bilansem 251 26. W bilansie wszystko jest ze sobą powiązane 255 27. Cel - konwersja gotówki 263 Część VII. Narzędzia 269 Współpraca z bankiem; Wskaźnik przedawnienia należności CZĘŚĆ VIII. INTELIGENCJA FINANSOWA W ORGANIZACJI 28. Biegłość finansowa i przejrzystość a wyniki organizacji 275 29. Strategie biegłości finansowej 283 30. Wykorzystanie inteligencji finansowej w praktyce: Rozwijanie firmy 291 Część VIII. Narzędzia 299 Zarządzanie w modelu otwartej księgi; Ustawa Sarbanes-Oxley
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150678 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: prosty przewodnik po praktycznych zagadnieniach. Na okładce i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Make. W książce także ISBN oryginału.
1. Inżynieria mechaniczna z perspektywy majsterkowicza Podstawy inżynierii mechanicznej Maszyny proste Materiały Naprężenie Konstrukcje statyczne i układy dynamiczne Termomechanika płynów Elektrotechnika i układy elektromechaniczne Projekt i narzędzia do projektowania Wytwarzanie Dwie opowieści o inspiracjach majsterkowiczów 2. A więc masz już projekt - no to go zrealizujmy! Proces realizacji projektu Zdefiniuj pomysł projektowy Zdefiniuj specyfikację Skonkretyzuj (naszkicuj) koncept Dokonaj przeglądu Wytwórz prototyp projektu Przetestuj i ulepsz projekt Modularyzacja projektu Programowanie obiektowe 3. Dobór materiałów - tworzywa sztuczne, drewno, metale Właściwości materiałów do rozważenia Typy materiałów Przykłady kształtów materiału Ochrona przed czynnikami środowiskowymi Dostępność narzędzi Dostępność materiałów Lista materiałów na "czołg dla brzdąca" Briana Lista materiałów na "czołg dla dorosłego" Samera 4. Nieodłączny świat łączników i klejów Typy łączników Jednostki miary gwintowanych łączników Podstawy łączenia Korozja Naprawianie błędów związanych z łącznikami Kleje Łączniki użyte w "czołgu dla brzdąca" 5. Wróćmy do formy - konstrukcja Twojego projektu Zagadnienia projektowe przy konstrukcjach Przykład konstrukcji statycznej - nadwozie "czołgu dla brzdąca" Przykład konstrukcji dynamicznej - gąsienice "czołgu dla brzdąca" 6. Dźwignie - zadbajmy o równowagę Klasy dźwigni Wieloklasowy mechanizm dźwigniowy Harmonijka 7. Bloczki - zabawa w przeciąganie liny Eksperymenty z bloczkami i zaczepem Klamrowy zaczep ramy drzwi (KZRD) Eksperymenty z bloczkami Żuraw przeładunkowy z PVC (ŻPP) 8. Koła i przekładnie zębate - co tak zgrzyta? Rodzaje kół zębatych Uogólnione nazewnictwo przy kołach zębatych Przełożenia przekładni Zwyczajny otwieracz do puszek Omówienie urządzenia opartego na kołach zębatych - mechanizm różnicowy Kołkowy mechanizm różnicowy (KMR) 9. Dlaczego masz na tym poprzestać? Rzeczywistość majsterkowania kontra inżynieria Pneumatyczne "rakiety" z papieru Budowa pneumatycznej (papierowej) rakiety Wyrzutnia rakiet pneumatycznych Odłączany/wymienny stopień dopalacza modelu rakiety Działo pneumatyczne - poskramiając potęgę powietrza Działo pneumatyczne - jak to działa Wysokościowy moduł zrzutu ładunku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153249 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: The shallows : what the Internet is doing to our brains.
Bibliografia na stronach 275-279.
Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji. Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153500 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bezdroża)
Bibliografia, netografia na stronach 325-327.
Survival i bushcraft po polsku Survival cywilny a wojskowy - różnice Puszczaństwo Filary przetrwania Jaki jest cel nauki survivalu? Dzieci, młodzież i las Zabawa w chowanego Rodzinny biwak w lesie Zabawki dla dzieci Survivalowe hobby a dzieci Rola edukatora Wyobrażenia kontra rzeczywistość Ogranicz swój ślad Chwila ciszy w lesie. Planowanie Planuj i przygotuj się odpowiednio Gdzie będziemy spali? Boli mnie kolano Problemy i niespodzianki Samemu czy w grupie? Na rowerze ABC pakowania Do czego się spakować? Co spakować na biwak? Żelazna racja Strefy plecaka Wielofunkcyjne ponczo Jaki śpiwór wybrać? Nowe czy używane? Jaki nóż do lasu? Apteczka Apteczka ziołowa Źródło światła Nawigacja dla zielonych Wybór mapy Mapa w telefonie Mapa lasów w telefonie Kompas Busola Leśna nawigacja Wyznaczanie kierunku (azymutu) Orientowanie mapy Obliczanie czasu przejścia Co zrobić, aby nie zabłądzić? Co zrobić, jeśli się zgubiłeś? Zgubione dziecko Hamakowanie Bujanie między drzewami Jak dobrać hamak dla siebie? Jak dobrać hamak dla dziecka? Hamakowy tunning Hamak z moskitierą Rozwieszanie hamaka Rozwieszanie hamaka dla dziecka Jak wchodzić do hamaka? Jak spać w hamaku? Wady biwakowania w hamaku Minihamak bagażowy Podpinka hamakowa (under quilt) Alternatywne użycie hamaka z moskitierą Gry i zabawy z hamakiem . Schronienie Skryty biwak Namiot czy tarp? Węzeł z dżungli do rozwieszania tarpa Daszek dwuspadowy (typ A) Diament (plow point) Koperta (nożyce) Bivy bag Leśny szałas Ochrona przed słońcem Komfortowa noc w lesie Biwak z dzieckiem w lesie Całoroczny biwak - wprowadzenie Biwakowy tunning Woda Nawodnienie Przenoszenie wody Zdobywanie czystej wody Deszczówka - pić albo nie pić? Zimna i ciepła woda Samoczynne znikanie wody Czy mogę pić wodę destylowaną? Uzdatnianie poprzez gotowanie Gotowanie wody w papierowym kubku Gotowanie wody za pomocą kamieni Po co mi pokrywka? Zrób to sam: pokrywka na garnuszek Po co mi osłona od wiatru podczas gotowania? Wstępne oczyszczanie wody Worek filtrujący Samoczyszcząca się woda Filtrowanie wody Filtry turystyczne Jak dbać o filtr do wody? Filtrowanie wody to nie tylko zabawa! Filtr do wody w stylu "zrób to sam" Leśna (bushcraftowa) herbatka Napary ziołowe Gry i zabawy z wodą Ogień Ogień dawniej i dziś Na co nam ogień na biwaku? Ognisko w lesie Rozniecanie ognia Zbieranie opału Przygotowanie podpałki Krzesiwo Krzesiwo syntetyczne Zapałki czy zapalniczka? Jak zrobić survivalową zapałkę? Rodzaje ognisk "Świeca" z kory i sznurka Paliwo - efektywne wykorzystanie Gaszenie ogniska Jedzenie Aby nie burczało w brzuchu Śniadanie bushcraftowe Obiad bushcraftowy Kuchenne (obiadowe) porady Kolacja bushcraftowa Podpłomyki i inne zawijańce Kwaściaki Liście babki w cieście Jedzenie z dziczy Jadalne rośliny z lasu i łąki Owoce z lasu Jadalne liście drzew i krzewów Jadalne grzyby Inne dary lasu Korzyści z roślin dziko rosnących Dzika sałatka z łąki i lasu Chrupiący parasol Dzikie zabawy Chowany Schowany Ciche skradanie Czyja to skóra? Wieża Leśne rzutki Wianek Wyścig wianków Pyszne kolczyki Łódeczka z kory Rzucanie kółkami do celu Bezpieczeństwo i pogoda Jak uniknąć zagrożeń? Bezpieczeństwo pracy z nożem Bezpieczeństwo pracy z siekierą Bezpieczeństwo pracy z piłą Zaufane prognozy Natura podpowiada zmiany pogody Upały w Polsce Pierwsza pomoc - profilaktyka Nim wyruszysz do lasu Samoratownictwo Kleszcze, komary, muszki i kuczmany Pierwsza pomoc Zdrowotne zastosowanie ziół Higiena na biwaku Leśna higiena WC: dwójeczka w lesie Naturalny szampon i mydło Użytkowanie, konserwacja i naprawy Tarp, bivy oraz namiot Śpiwór Odzież Zapach dymu z ogniska Buty Naczynia Piła do drewna Zabierz śmieci z lasu Porządki po biwaku Ogranicz swoje śmieci To tylko papierek Śmieci cichym zabójcą Szara woda Zabierz to, co przyniosłeś Śmieciowe akcje Nasze odpady Wskazówki dla animatora survivalu i bushcraftu Nauczanie metodą EDGE Elementy udanej zabawy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153395 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
TECHNIKI (13) RELACJE (15) 1. Jak budować trwałe nawyki? (16) 2. Jak się z kimś pogodzić? (22) 3. Jak być lubianym? (32) 4. Jak skutecznie kogoś do czegoś przekonać? (44) 5. Jak precyzyjnie delegować zadania? (48) 6. Jak przekazywać złe wiadomości? (56) 7. Jak prościej uczyć innych? (62) 8. Jak skutecznie zaszczepiać pomysły? (68) 9. Jak prościej się komunikować? (74) 10. Jak właściwie interpretować zachowania ludzi? (78) 11. Jak lepiej rozumieć, co inni mają na myśli? (84) 12. Jak kogoś uszczęśliwić? (90) 13. Jak właściwie zadawać pytania? (98) 14. Jak odpowiadać na pytania? (104) 15. Jak właściwie się rozstać? (108) 16. Jak mieć lepszy seks? (112) SELF CARE (121) 17. Jak szybko zmienić stan emocjonalny? (122) 18. Jak przestać tracić energię? (134) 19. Jak nie myśleć za dużo? (152) 20. Jak być bardziej odpornym psychicznie? (158) 21. Jak myśleć pozytywnie? (166) 22. Jak mądrze robić zakupy? (174) 23. Jak pozbyć się negatywnego wspomnienia? (182) 24. Jak przestać się lenić? (188) 25. Jak być zdrowszym? (196) 26. Jak schudnąć i utrzymać wagę? (200) 27. Jak dobrze korzystać z social mediów? (206) 28. Jak krócej spać i nie być zmęczonym? (214) SAMOROZWÓJ (216) 29. Jak zrobić więcej w krótszym czasie? (222) 30. Jak wyznaczać priorytety? (228) 31. Jak wyciągać wnioski z błędów? (234) 32. Jak bardziej wierzyć w siebie? (242) 33. Jak lepiej adaptować się do zmian? (248) 34. Jak generować nowe pomysły? (254) 35. Jak skupiać się na konkretach w rozmowie? (262) 36. Jak skutecznie się uczyć? (268) 37. Jak znajdować potrzebne zasoby? (276) 38. Jak odnosić sukcesy w różnych obszarach? (282) 39. Jak poprawnie odpowiadać na wiadomości? (290) 40. Jak poprawiać koncentrację? (296) 41. Jak zmienić zachowanie? (302) 42. Jak wykorzystać poznaną teorię w praktyce? (308) 43. Jak realizować trudne zadania? (314) 44. Jak zmienić swoje przekonania? (320) 45. Jak lepiej i efektywniej zapamiętywać? (326) 46. Jak zmienić problem w zasób? (334) 47. Jak błyskawicznie się zmotywować? (340) 48. Jak zarabiać więcej pieniędzy? (346) 49. Jak efektywnie planować? (352) 50. Twoje narzędzie (360)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 254 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 106
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151493 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
Istotność sprzedaży (11) Polska mentalność (15) Model MasterSales (19) Inner Game (23) Sympatia i kompetencja (25) Autorytet (28) Kategorie (32) Archetypy (34) Pozycje (43) Wzrok (46) Gestykulacja (50) Dotyk (73) Chodzenie (76) Odległość (77) Niepowtarzalność (78) Motywacja (80) Dystans do siebie (84) Ciekawość (86) Zmiana wrażenia (88) Błędy wizerunkowe (89) Relations Game (93) Social jiu-jitsu (95) Raport niewerbalny (99) Raport werbalny (102) Etapowość (107) Zaufanie (109) Potrzeby (119) Demografia (119) Psychografia (127) Emocje (136) Lojalność (144) Future pace (147) Backtrack pace (149) Telefon (150) E-mail (151) Zasady komunikacji (152) Sales Game (157) Wątpliwości (159) Definiowanie produktu (168) Elevator speech (171) Promocje (174) Język korzyści (177) Pytania (179) Odpowiadanie (181) Wiele osobowości (182) Rama inwestycji (183) Umawianie spotkań (185) Cross-sale (187) Rekomendacje (188) Testymoniale (189) Buyers remorse (190) Techniki perswazyjne (191)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 248 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150668 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150667 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
PSYCHOLOGIA ZMIANY (15) Interdyscyplinarność (18) Źródła wiedzy (28) Formy pracy (44) Konteksty pracy (48) ZAŁOŻENIA (53) Zasady działania systemów (55) Świadome doświadczanie (64) Tworzenie modeli (72) STRUKTURA ZMIANY (77) Diagnoza (79) Struktura problemu (85) Część wspólna (108) Edukacja (114) NARZĘDZIA (117) Diagnoza (119) Zmiana (138) Implementacja (198) Gotowe rozwiązania (211) ZAWÓD PEOPLE HELPERA (263) Sytuacja rynkowa (266) Modele biznesowe (268) Logistyka (270) Umowa (271) Superwizja (276)
Sygnatura czytelni BMW: VI U 249 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 104
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Część I Śmierć brakowi elastyczności, niech żyje wolność! 1. Płynne życie, sztywne cele 2. Potęga wolności Część II Elastyczność i giętkość 3. Elastyczność to siła 4. Nowy wymiar elastyczności Część III Motywacja uaktywnia się przez wybór 5. Przełom w motywacji 6. Kotwiczenie celu dla wielopoziomowych korzyści Część IV Mądrzejsza strategia, lepsze wyniki 7. Projekt strategii i systemu 8. Konsekwencje wyboru Część V Elastyczne nawyki: pełne wdrożenie 9. Elastyczne nawyki w siedmiu prostych krokach 10. Zaawansowane strategie i taktyki 11. Jak codziennie odnosić sukcesy z elastycznymi nawykami 12. Wnioski Elastyczne nawyki — przewodnik po produktach Kalendarz śledzenia elastycznych nawyków Plakat Elastyczne nawyki 2.0 Plakat nawyku interaktywnego (edycja limitowana) Gwiazda nawyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Bibliografia na stronach 245-246.
Twoja nowa supermoc 10 Rozdział 1. Poznaj siebie, żeby móc poznać innych 29 Rozdział 2. Zamień się w osobę, którą musisz być 49 Rozdział 3. Mistrzowskie podejście 73 Rozdział 4. Spraw, żeby ludzie chcieli Ci pomóc 95 Rozdział 5. Spraw, żeby chcieli Ci powiedzieć 116 Rozdział 6. Zduś podstępne działania w zarodku 138 Rozdział 7. Niech Twoje ciało mówi za Ciebie 160 Rozdział 8. Popracuj nad swoją prezentacją 186 Rozdział 9. Wszystko razem 206
Sygnatura czytelni BMW: VI U 255 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152061 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152509 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Wstęp do strategii marketingowej Grupa docelowa Wyznacz cele Jak robi to konkurencja? Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? Budżet Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? 3. Reklama w Google Ads SEO + PPC = sukces Jak działa Google Ads - system aukcji Ranking reklamy i wynik jakości Struktura konta Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? Słowa kluczowe i dopasowania Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe Dopasowania słów kluczowych Budowanie list słów kluczowych Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam Reklamy a struktura konta Elementy tekstu reklamowego Wyróżnij się albo zgiń Unikalna cecha oferty Elementy budowania reklam Funkcje specjalne Rozszerzenia reklam Landing pages - strony docelowe 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej Reklama w sieci wyszukiwania Pierwsza kampania Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe Reklamy produktowe i dynamiczne Dynamiczne reklamy (DSA) Kampanie produktowe (4. Reklama w sieci reklamowej Google Co to jest GDN? Dlaczego warto z tego korzystać Model See-Think-Do-Care Formaty reklamowe Możliwości targetowania w sieci reklamowej Znajdź swojego użytkownika Płatności Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy Jak działa remarketing? Listy remarketingowe Strategie remarketingowe Remarketing dynamiczny Reklama w YouTube Formaty reklamowe Ustawienia reklamy wideo Przygotowanie contentu wideo Kierowanie . Reklamy Discovery Formaty reklam Discovery Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads Model See-Think-Do-Care Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii Optymalizacja kampanii reklamowej Przygotowanie konta Najważniejsze metryki Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach Podsumowanie działań optymalizacyjnych Narzędzia dodatkowe i automatyzacja Reguły automatyczne Skrypty Konto zbiorcze - MCK Edytor Ads Google SpreadSheet Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie Egzaminy i partnerzy Google Klient vs. agencja SEO Pozycjonowanie Podstawy SXO - użyteczność a SEO Fakty o działaniu w internecie Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" Krótka analiza ekspercka strony WWW Wybór domeny i jej konfiguracja Przeszłość domeny Konfiguracja domeny Elementy optymalizacji treści Słowa kluczowe w SEO Tag description Tag H1 Elementy stron z treścią Content marketing Duplicate content Core Web Vitals Google Search Console Weryfikacja witryny Korzystanie z raportów: widoczność Korzystanie z raportów: optymalizacja Eksperymenty i personalizacja Analiza linków Popularność strony, czyli link building Przykłady linków Zaplecza SEO Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190). Google Analytics Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? Era Big Data Dane ilościowe i jakościowe Jak działa Google Analytics? Wersje Analytics - Universal vs. GA4 Jak są zbudowane raporty? Podstawowe wymiary i metryki Zakres wymiarów i danych Struktura konta i instalacja kodu śledzenia Instalacja kodu śledzenia Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR Zanim zaczniesz konfigurację Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora. Konfiguracja celów Zdarzenia Określenie celów i najważniejszych metryk Raportowanie Podstawy analizy danych (237) Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące #1 Czas rzeczywisty #2 Odbiorcy #3 Pozyskanie #4 Zachowanie #5 Konwersje Raporty niestandardowe Alerty niestandardowe Analityka w audycie SEO Analiza wyszukiwarki wewnętrznej Analiza raportów Analiza błędów witryny Alerty niestandardowe vs. Custom Insights Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania Duplikaty treści Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane Google Tag Manager (GTM) Testowanie wersji Publikacja i wersje GTM - zmienne wbudowane Mierzenie zdarzeń Zliczanie wysłania formularzy Warstwa danych ( Skrypty e-commerce Inne zaawansowane funkcje Analytics . User ID (302) Measurement Protocol i Import danych Grupowanie kanałów i treści Eksport danych Dane ilościowe Dane jakościowe Google Optimize Wizualizacja danych w Google Data Studio
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Rozdział l Poza umysł Kim jesteś? Jogiczna podróż w głqb siebie Flow - mistycyzm dla każdego Po co nam uważność? „Ja" w świecie zmian Między Bogiem a Ego Rozdział 2. Stań się tym, kim jesteś Zaprogramuj się na szczęście Drzwi percepcji Rzecz o koncentracji Uciążliwości Między biegunami Niewypowiedziana mantra Rozdział 3 Na macie O potrzebie regularnej praktyki Twój wewnętrzny nauczyciel Dyscyplina Moc codziennego rytuału Twoja indywidualna praktyka Rozdział 4. Mądrość Wschodu Koła życia Rzecz o reinkarnacji Jamy i nijamy w codziennym życiu Oczyszczenie Lśniący klejnot
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152814 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przywództwo w świecie VUCA : jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku / Agnieszka Piątkowska. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 285, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 275-283.
Rozdział 1. Świat VUCA 15 1.1. Czym jest świat VUCA? 15 1.2. Światowe trendy mające wpływ na nowoczesne przywództwo 18 1.3. Działanie w świecie VUCA 22 1.3.1. Stwórz przyszłość i wizję z jasnym poczuciem celu 22 1.3.2. Zwiększ jakość podejmowanych decyzji 22 1.3.3. Zmierz się z nieznanymi niewiadomymi (unknown unknowns) i zachowaj czujność ("Wiedza o tym, czego nie wiesz, stanowi strategiczną przewagę" - Nassim Nicolas Thaleb) 27 1.3.4. Wykorzystaj produktywną paranoję (miej nadzieję na najlepsze, ale planuj na najgorsze)... 28 1.3.5. Myśl systemowo 28 1.3.6. Rozwiń wiarygodny zespół strategicznych liderów 28 1.3.7. Rozwijaj członków zespołów 29 1.3.8. Rozwiń społeczny kapitał organizacyjny 29 1.3.9. Stwórz kulturę wymiany wiedzy, innowacji, odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju 30 1.3.10. Przeformułuj VUCA na VUCA PRIME 30 1.3.11. Zrób test rzeczywistości - zbilansuj negatywy i pozytywy 31 Rozdział 2. Nowoczesne przywództwo w świecie VUCA 33 2.1. Czy potrzebujemy liderów nowego typu? 33 2.2. Przywództwo a zarządzanie versus przywództwo i zarządzanie 38 2.3. Różne typy przywództwa 40 2.3.1. Przywództwo transakcyjne 41 2.3.2. Przywództwo transformacyjne 41 2.3.3. Przywództwo charyzmatyczne 43 2.3.4. Przywództwo autentyczne 44 2.3.5. Przywództwo sytuacyjne 45 2.3.6. Przywództwo w organizacji uczącej się 48 2.3.7. Przywództwo współdzielone 49 2.3.8. Przywództwo służebne 49 2.3.9. Remote leadership, czyli przywództwo na odległość 50 2.3.10. Jak kształtować własną wizję przywództwa? 54 2.4. Samoświadomość lidera 55 2.4.1. Co jest moją mocną stroną? 56 2.4.2. Jak działam i pracuję? Co mnie motywuje? 60 2.4.3. Jak się uczę? Test na określenie stylu uczenia się 62 2.4.4. Jak pracuję z innymi? 64 2.4.5. Jaki jest mój system wartości? 66 2.4.6. Mój zawodowy SWOT 67 2.5. Od kolegi do szefa, czyli jak zarządzać zespołem po awansie 68 2.5.1. Pułapki awansu 69 2.5.2. Przejmowanie nowego zespołu w pięciu krokach 70 2.6. Rekrutowanie nowych członków zespołu 74 2.6.1. Efektywny proces rekrutacyjny a rola lidera 74 2.6.2. EVP - wartość dla kandydata 84 2.6.3. CX - candidate experience 86 2.6.4. Komunikacja z kandydatem podczas procesu rekrutacyjnego 87 2.6.5. Informacja zwrotna dla kandydatów 89 2.6.6. Fiasko procesu rekrutacyjnego 90 2.7. Zwycięski zespół w niepewnych czasach 91 2.7.1. Model rozwoju zespołu w świecie VUCA 94 2.7.2. Bezpieczeństwo psychologiczne w zespole priorytetem lidera 97 2.7.3. Role w idealnym zespole, czyli model ról zespołowych 99 2.7.4. Kiedy zespół nie funkcjonuje optymalnie? 103 2.7.5. Pułapki pracy zespołowej 105 2.7.6. Czym charakteryzuje się zwycięski zespół? 107 2.8. Efektywna komunikacja lidera w świecie VUCA 111 2.8.1. Analiza transakcyjna (AT) antidotum na błędy komunikacyjne i ukryte agendy 111 2.8.2. AT a skuteczna komunikacja 120 2.8.3. AT i transakcje ukryte, czyli konflikty i gry organizacyjne 122 2.8.4. Znaki rozpoznania i ich wpływ na efektywność 125 2.8.5. Narzędzia i techniki efektywnej komunikacji 126 2.8.6. Efektywne słuchanie w pracy lidera - nastawienie się na odbiór 128 2.8.7. Porozumienie bez przemocy pomocne w efektywnej komunikacji lidera 129 2.8.8. Komunikacja niewerbalna 133 2.8.9. Jak efektywna jest Twoja komunikacja? 136 2.8.10. Informacja zwrotna w świecie VUCA 139 2.8.11. Przygotowanie do feedbacku 140 2.8.12. Główne zasady udzielania feedbacku 141 2.8.13. Modele udzielania feedbacku 144 2.8.14. Trudne reakcje na konstruktywny feedback i sposoby radzenia sobie z nimi 145 2.8.15. Typowe błędy w udzielaniu feedbacku 147 2.8.16. Poszukiwanie feedbacku przez lidera 148 2.8.17. Tworzenie wspierającej atmosfery zespołu poprzez komunikację 150 2.8.18. Lider kształtujący kulturę feedbacku 151 2.9. Radzenie sobie z konfliktem w zespole i pomiędzy zespołami 152 2.9.1. Jak skutecznie zarządzać konfliktem 153 2.9.2. Strategie rozwiązywania konfliktów 158 2.10. Zaufanie podstawą przywództwa VUCA 162 2.10.1. Warunki organizacyjne sprzyjające zaufaniu 163 2.10.2. Czym skutkuje zaufanie i jego brak w zespole? 164 2.10.3. Jak lider może wpłynąć na wzrost zaufania? 165 2.11. Motywowanie i angażowanie członków zespołu 167 2.11.1. Zaangażowanie, czyli jak praca przekłada się na wizję organizacji 170 2.11.2. Tworzenie warunków do tego, żeby zaangażowanie mogło zaistnieć 172 2.11.3. Badanie motywacji w zespole - 12 pytań Gallupa 173 2.11.4. Zwiększanie poczucia sensu pracy poprzez job crafting 175 2.12. Delegowanie - bolączka liderów 180 2.12.1. Jak rozwinąć własne umiejętności delegowania? 181 2.13. Wspieranie innych w rozwoju priorytetem lidera 184 2.13.1. Wspieranie zespołu w rozwoju jest opłacalne 184 2.13.2. Dzielenie się wiedzą w organizacji poprawia efektywność 186 2.13.3. Organizacja ucząca się odporna na VUCA 187 2.13.4. Uczenie transformacyjne i oduczanie receptą na VUCA 190 2.13.5. Inspiracje dla lidera w rozwijaniu innych 191 Rozdział 3. Zarządzanie zmianą i rozwój w kierunku zwinnej organizacji 195 3.1. Zwinność receptą na VUCA 195 3.2. Czym charakteryzuje się zwinność organizacyjna? 197 3.3. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki zwinności? 198 3.3.1. A jak anticipate change - antycypuj zmianę 198 3.3.2. G jak generate confidence - wykreuj pewność 200 3.3.3. I jak initiate action - zainicjuj działanie 201 3.3.4. L jak liberate thinking - uwolnij myślenie 202 3.3.5. E jak evaluate results - oceń rezultaty 203 3.4. Kreowanie kultury zwinności 204 3.5. Transformacja organizacji w kierunku zwinności 205 3.5.1. Pięć kroków do zwinnej transformacji 206 3.6. Zarządzanie zmianą w świecie VUCA 207 3.7. Planowana zmiana versus płynna zmiana - od agentów zmian do aktywatorów zmian 208 3.8. Zwinny proces zarządzania zmianą 209 3.9. Zwinny proces zarządzania zmianą - narzędzia 210 3.9.1. Wgląd 210 3.9.2. Opcje działań - na podstawie danych z etapu wglądu (1) generujemy jak największą ilość wariantów działania (opcji działań) 218 3.9.3. Eksperymenty 220 3.9.4. Monitorowanie wdrożenia zmiany 222 3.10. Zespół w trakcie zmiany, czyli wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ludzie... 223 3.11. Reakcje na zmiany 224 3.12. Zawsze tak robiliśmy, czyli opór na zmiany 228 3.13. Rola lidera w zmianie 232 3.14. Skuteczna komunikacja w procesie zmiany 235 3.15. Jak uniknąć błędu wyniku we wdrażaniu zmiany? 238 Rozdział 4. Kompetencje liderów w świecie VUCA 253 4.1. Spis kompetencji lidera w świecie VUCA 253 4.1.1. Radzenie sobie z niepewnością 253 4.1.2. Podejmowanie decyzji 254 4.1.3. Asertywność 254 4.1.4. Podejmowanie inicjatywy 254 4.1.5. Zdolności adaptacyjne 254 4.1.6. Myślenie analityczne 255 4.1.7. Rozwiązywanie problemów 255 4.1.8. Opanowanie 255 4.1.9. Zarządzanie konfliktem 256 4.1.10. Etyka i wartości 256 4.1.11. Organizacja pracy 256 4.1.12. Kreatywność 256 4.1.13. Łatwość uczenia się 257 4.1.14. Przewodzenie zespołowemu uczeniu się 257 4.1.15. Słuchanie innych 258 4.1.16. Wytrwałość 258 4.1.17. Krytyczne myślenie 258 4.1.18. Współpraca 258 4.1.19. Komunikacja 259 4.1.20. Przywództwo 259 4.1.21. Odwaga 259 4.1.22. Przewodzenie zmianom 260 4.1.23. Planowanie 260 4.1.24. Budowanie efektywnych zespołów 260 4.1.25. Zręczność interpersonalna 261 4.1.26. Motywowanie innych 261 4.1.27. Rozwój podwładnych 261 4.1.28. Delegowanie 262 4.1.29. Zręczność organizacyjna 262 4.1.30. Relacje z innymi 262 4.1.31. Zręczność polityczna 262 4.1.32. Zręczność strategiczna 262 4.1.33. Swobodna komunikacja z najwyższą kadrą zarządzającą 263 4.1.34. Wywieranie wpływu 263 4.1.35. Umiejętności prezentacji 263 4.1.36. Rozwój własny 263 4.1.37. Samoświadomość 263 4.1.38. Samokontrola 264 4.1.39. Dążenie do osiągnięć 264 4.1.40. Wspieranie różnorodności 264 4.1.41. Tworzenie więzi 264 4.1.42. Przywództwo na odległość 265 4.1.43. Zarządzanie wiedzą 265 4.1.44. Odporność psychiczna 266 4.1.45. Zaangażowanie 266 4.1.46. Myślenie systemowe 266 4.1.47. Poczucie pilności 267 4.1.48. Radzenie sobie z kompleksowością 267 4.1.49. Inteligencja emocjonalna 267 4.1.50. Zarządzanie ryzykiem 268 4.1.51. Elastyczność 268 4.1.52. Ciekawość poznawcza 268 4.1.53. Nadawanie sensu 268 4.1.54. Ekologia w działaniu 269 4.1.55. Przedsiębiorczość 269 4.1.56. Zarządzanie relacjami z interesariuszami 269 4.1.57. Komunikacja międzykulturowa 269 4.1.58. Inspirowanie 270 4.1.59. Kreowanie wspólnej wizji 270 4.1.60. Negocjacje 270 4.1.61. Świadomość biznesowa 270 4.1.62. Wspieranie innowacji 271 4.1.63. Wzmacnianie innych (empowerment) 271 4.1.64. Transparentność 271 4.1.65. Otwartość na informacje 272 4.1.66. Zaawansowana dojrzałość 272 4.1.67. Osobiste mistrzostwo 272 4.1.68. Mądrość 272 4.1.69. Zarządzanie kreatywnością 272 4.1.70. Dbanie o zespół 273 4.1.71. Integralność 273 4.1.72. Współczucie 274
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155506 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elektronika : od praktyki do teorii / Charles Platt ; przekład: Anna Mizerska, Janusz Grabis, Konrad Matuk. - Wydanie III. - Gliwice : Helion S.A, 2022. - IX, [1], 318 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 23 cm.
W książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Część I: Podstawy Eksperyment 1. Posmakuj mocy! Eksperyment 2. Płyń z prądem Eksperyment 3. Wywieranie ciśnienia Eksperyment 4. Ciepło i moc Eksperyment 5. Zróbmy własną baterię Część II: Przetaczanie i nie tylko Eksperyment 6. Nawiązywanie połączenia Eksperyment 7. Zabawa z przekaźnikiem Eksperyment 8. Oscylator zbudowany na przekaźniku Eksperyment 9. Czas i kondensatory Eksperyment 10. Przetaczanie tranzystorami Eksperyment 11. Światło i dźwięk Część III: Lutowanie Eksperyment 12. Łączenie dwóch przewodów w jeden Eksperyment 13. Podgrzewanie diody Eksperyment 14. Pulsujące światło nadające się na ozdobę Część IV: Układy scalone Eksperyment 15. Generowanie impulsów Eksperyment 16. Ustawianie wysokości tonu Eksperyment17. Alarm antywłamaniowy Eksperyment 18. Miernik czasu reakcji Eksperyment 19. Podstawy logiki cyfrowej Eksperyment 20. Zamek szyfrowy Eksperyment 21. Blokada przycisku Eksperyment 22. Przetaczanie i odbijanie Eksperyment 23. Rzucanie kośćmi Część V: Co dalej? Eksperyment 24. Magnetyzm Eksperyment 25. Generowanie prądu na własnym biurku Eksperyment 26. Destrukcja głośnika Eksperyment 27. Zabawa z cewką Eksperyment 28. Radio bez lutowania i zasilania Eksperyment 29. Elektronika i programowanie Eksperyment 30. Udoskonalona kostka Rozdział 31. Zdobywanie wiedzy i umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153010 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Pozdrowienia z Rosji Grzechy pierwotne Skrzynka Pandory Studolarowy strzał Pośrednik Zasady Chin 117 Kimowie kontratakują Putinowska szalka Petriego Wpadka Ostrzeżenie z Cotswolds Powolne przebudzenie Trzy kryzysy w Dolinie Neutralizacja przed startem. Rozliczenia
Sygnatura czytelni BWZ: XII F 101
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ą 122
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151057 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6355 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151056 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152385 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka Marka, której jeszcze nie ma Marka, która nie zauważyła, że staje się marką Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy Marka, która ma wielką moc Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji? Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy? Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny? Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz Musisz przeprowadzić autodiagnozę Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku Brand key Wiem, wiem, nie ma to jak przykład Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie Kogo zaprosić do przetargu Tyle dostaniesz, ile włożysz Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief Znajdź czas, żeby pogadać Rozdział 6. Koniec to dopiero początek Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie Jak Cię widzą, tak Cię piszą Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo Sztywność versus kreatywność Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać? Bądź na czasie Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej Rewolucja czy ewolucja? Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152508 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : podstawy inwestowania / Adam Zaremba. - Wydanie III zaktualizowane. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 263 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Indeks.
CZĘŚĆ I. ZANIM ZACZNIESZ INWESTOWAĆ... Rozdział 1. Jak wybrać dom maklerski? (13) Na co zwracać uwagę? (14) Opłaty i prowizje (14) Oferta kredytowa (14) Oferta analityczna (15) Jakość systemu internetowego (17) Dostępność POK-ów (17) Rozdział 2. Naucz się rozpoznawać ryzyko (19) Ryzyko niejedno ma imię (20) Ryzyko finansowe i operacyjne przedsiębiorstwa (20) Ryzyko stopy procentowej (21) Ryzyko inflacji (23) Ryzyko podatkowe (23) Ryzyko polityczne (23) Ryzyko rynku akcji (24) Ryzyko walutowe (25) Ryzyko cen surowców (25) Ryzyko kredytowe (26) Ryzyko płynności (26) Ryzyko osobiste (26) Ryzyko emocjonalne (27) Jak zmniejszyć ryzyko? (27) Po pierwsze: dywersyfikuj (27) Po drugie: ograniczaj straty (28) Po trzecie: odrób pracę domową (29) Po czwarte: uporządkuj własne finanse (31) Po piąte i najważniejsze: zawsze porównuj zysk z ryzykiem (31) CZĘŚĆ II. JAK DZIAŁA GIEŁDA? Rozdział 3. System notowań? A co to takiego? (35) Rozdział 4. Wszystko, co warto wiedzieć o zleceniach (37) Jak wygląda arkusz zleceń? (37) O czym jeszcze informuje arkusz notowań? (38) Zlecenia dostępne na GPW (39) Zlecenie z limitem ceny (39) Zlecenie "po każdej cenie" (42) Zlecenie "po cenie rynkowej" (42) Zlecenie PEG (43) Dodatkowe warunki przy składaniu zleceń (45) Jak długo trwa zlecenie? (47) Przeprowadzanie i rozliczanie transakcji (48) Rozdział 5. Systemy notowań na GPW (51) Notowania jednolite (51) Przebieg notowań jednolitych (51) Notowania ciągłe (53) Przebieg notowań ciągłych (53) Notowania instrumentów pochodnych (54) Rozdział 6. Rzut okiem na rynek, czyli indeksy giełdowe (55) Co mierzą indeksy? (55) Indeks ważony cenami (56) Indeksy równoważone (56) Indeks ważony wartością rynkową (56) Indeksy cenowe i dochodowe (57) Puls GPW - indeksy giełdowe (57) WIG (57) WIG30 (59) WIG50 (60) WIG100 (60) Indeks WIG-Plus (60) Indeks WIGdiv (60) Indeks RESPECT (60) NCIndex (61) Indeksy narodowe (61) Indeksy sektorowe (61) Indeksy pochodne dla WIG30 (62) CZĘŚĆ III. DO WYBORU, DO KOLORU, CZYLI INSTRUMENTY RYNKU KAPITAŁOWEGO Rozdział 7. Instrumenty pierwotne (65) Akcje (65) Prawa i obowiązki akcjonariuszy (66) Gdzie notowane są akcje? Rynki akcji w Polsce (69) Obligacje (70) Rynki obligacji w Polsce (70) Ile kosztuje obligacja? (71) Oprocentowanie obligacji (71) Jak czytać notowania obligacji? (74) Sprawiedliwa cena obligacji (76) Analiza obligacji (77) Rozdział 8. Instrumenty pochodne (81) Kontrakty terminowe (81) Rozliczanie dostawne i bezdostawne (pieniężne) (82) Kontrakty futures i forward (83) Nazewnictwo kontraktów na GPW (83) Depozyty zabezpieczające i dźwignia (84) Pozycja długa i krótka na kontrakcie (84) Specyfikacja kontraktów terminowych (87) Opcje (87) Put i call (88) Rozliczanie transakcji (89) Charakterystyka opcji giełdowych (89) Nazewnictwo opcji (90) Przykłady transakcji na opcjach (90) Opcje plain-vanilla i opcje egzotyczne (94) Inne instrumenty pochodne (94) Prawo do akcji (PDA) (95) Prawo poboru (95) Warrant (96) Certyfikat inwestycyjny (96) ETF (96) Rozdział 9. Produkty strukturyzowane (99) Co to jest produkt strukturyzowany? (100) Ochrona kapitału (100) Ustalony czas trwania inwestycji (101) Stopa zwrotu oparta na określonej z góry formule (101) Wbudowany instrument pochodny (102) Jak działają produkty strukturyzowane? (102) Mechanizm funkcjonowania produktów strukturyzowanych (103) Współczynnik partycypacji (104) Poziom ochrony kapitału (105) Skąd się biorą obligacje? (106) Skąd się biorą opcje? (107) Na czym zarabia emitent struktur? (107) CZĘŚĆ IV. JAK INWESTOWAĆ, ŻEBY ZARABIAĆ? Rozdział 10. Metody zarządzania pieniędzmi (111) Etapy ewolucji inwestora (111) Efektywność rynku, czyli dlaczego trzeba być samodzielnym? (112) Efektywność słaba (115) Efektywność średnia (115) Efektywność mocna (115) Co ma efektywność do samodzielności? (116) Metody zarządzania portfelem (116) Analiza fundamentalna (117) Analiza techniczna (117) Analiza portfelowa (117) Rozdział 11. Analiza fundamentalna (119) Ile naprawdę warta jest firma, czyli idea wartości wewnętrznej (119) Dlaczego stosowanie analizy fundamentalnej wymaga silnej psychiki? (121) Etapy analizy fundamentalnej (122) 1. Analiza makroekonomiczna - kiedy kupować, kiedy sprzedawać? (122) 2. Analiza sektorowa - kto skorzysta na boomie? (122) 3. Analiza sytuacyjna, analiza finansowa - jaka jest "jakość" firmy? (122) 4. Wycena akcji - ile trzeba zapłacić za "jakość"? (123) Analiza makroekonomiczna (123) Analiza sektorowa (133) Analiza sytuacyjna (139) Analiza finansowa (142) Analiza wskaźnikowa (150) Wycena akcji (153) Rozdział 12. Analiza techniczna (163) Najważniejszy jest trend (163) Czy trendy naprawdę istnieją? (165) Dlaczego analiza techniczna nie zawsze działa? (168) Skąd analitycy techniczni czerpią informacje? Wykresy giełdowe (168) Wykres liniowy (168) Wykres słupkowy (169) Wykres świecowy (171) Skale arytmetyczne i logarytmiczne (173) Formacje liniowe (174) Linie trendu (174) Formacje sygnalizujące odwrócenie trendu (175) Formacje kontynuacji trendu (180) Formacje odwrócenia lub kontynuacji trendu (185) Formacje świecowe (190) Formacje odwrócenia trendu wzrostowego na spadkowy (191) Formacje odwrócenia trendu spadkowego (193) Średnie ruchome (196) Czym są średnie ruchome? (197) Jak inwestować na podstawie średniej ruchomej? (198) Wskaźniki analizy technicznej (203) Wybór stylu inwestowania (204) Horyzont czasowy wskaźnika (204) Sygnały transakcyjne ze wskaźników (206) Przegląd wskaźników technicznych (207) Budowa systemów transakcyjnych (214) Rozdział 13. Analiza portfelowa (219) Dywersyfikacja i korelacja, czyli budowa portfela akcji (220) Korelacja pomiędzy papierami wartościowymi (221) Czy istnieje granica dywersyfikacji? (223) Dodatek I. Wartość pieniądza w czasie (227) Wartość przyszła (228) Wartość bieżąca (230) Wartość bieżąca regularnych płatności pieniężnych (strumienia pieniędzy) (231) Wartość bieżąca nieskończonej liczby równych płatności pieniężnych (232) Wartość bieżąca nieskończonej liczby równych płatności zwiększających się w postępie geometrycznym (233) Dodatek II. Podatek od zysków giełdowych (235) Co podlega opodatkowaniu? (235) Co jeszcze można zaliczyć do kosztów? (236) Jak rozliczać straty? (236) Ile wynosi podatek giełdowy? (236) Czy podatki trzeba obliczać samodzielnie? (236) Dodatek III. Źródła informacji giełdowej (239) Serwisy internetowe poświęcone inwestowaniu - notowania, wiadomości z rynków itp. (239) Rynki giełdowe w Polsce (240) Oprogramowanie giełdowe (240) Edukacja giełdowa (240) Instytucje rynku finansowego (240) Historyczne dane giełdowe (240) Gry giełdowe (240) Instytucje samorządowe rynku kapitałowego (241) Biura maklerskie świadczące usługi inwestorom indywidualnym (241) Serwisy giełdowo-finansowe (241) Edukacja (242) Oprogramowanie giełdowe (242) Międzynarodowe instytucje finansowe (242) Giełdy zagraniczne (243) Dodatek IV. Analiza portfela dwóch instrumentów (245) Zysk i ryzyko (245) Wyliczanie korelacji za pomocą programu Microsoft Excel (249) O współczynniku korelacji słów kilka (251) Budowa portfela dwóch spółek przy użyciu analizy portfelowej (251) Wyznaczanie optymalnej struktury portfela (253)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152514 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności